independent

jag sitter och skriver på mitt pre depature project här.
det går inte särskilt bra.
jag har inte riktigt förstått varför jag ens ska göra det.
men måste jag så måste jag väl helt enkelt.

idag ska mormor och morfar komma hit på lite fika.
mamma fyller år i morgon och det är fars dag idag.
jag var nere och köpte några fina presenter till henne igår.
som jag hoppas att hon kommer att gilla.
sen ska jag åka och hämta min xbox dosa
och om jag hinner ska jag köra ut lindas cykel till bor också.

sen får vi se vad som händer.
jag mår mycket bättre idag.
ingen huvudvärk och ingen feber.
det är bra. för jag måste gå till jobbet.
jag behöver pengarna.
tack och adjö


don't you forget that i am here for you my dear.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback