ferry

det är fredag och jag har tänt ljus och försöker få igång brasan.
det blir så förbannat kallt här nere i storarummet med alla fönster.
förra torsdagen bestämdes det egentligen att det var harrys ikväll.
men jag känner att jag inte pallar att gå ut och sen ska jag upp tidigt i morgon för att köra bil.
det låter inte särskilt smart.
så det blir nog en kväll hemma igen.
men det gör ju inte så mycket.
för i morgon åker jag och min lillasyster till Stockholm.
lördag-söndag blir det väl en hel del tid på stan och bio kanske.
och på måndag är det USAs ambassad som gäller.
hela anledningen till att vi åker upp.
en intervju så jag får mitt visum.
vi får hoppas på det bästa helt enkelt!
nu ska jag spela lite tvspel.

hejdå
W.W


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback