i watched it fall

jag känner en så enormt stor lättnad
mamma är tillbaka.
jag sprang till henne när hon kom innanför dörren och gav henne världens största kram.
hon hade en present med sig hem, en påse med schalar. det var jätte snällt!

ahh linda, usa hann åka förbi flera gånger under den tiden jag låg där ute.
grekland var dock inte lika snabba så dom såg jag bara en gång.
 och johanna, jag är alltid redo för söndagsklubben, glöm aldrig det.

jag har börjat fundera över min framtid.
men då får jag dåligt samvete för att det är så många där ute som dör innan dom ens blivit hälften så gammal som jag är nu. varför ska just jag ha en framtid?
vad har jag gjort som förtjänat det?
det kan man fundera mycket över, precis som jag gör just nu.

is this the life i want to live?
i want to make things better.
goodbye


Kommentarer
Postat av: svettis.

inga sånna där konstiga tankar :/ du har en framtid, för att göra mig lycklig. du förtjänar att leva för att jag behöver dig! fattar du väl!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback