breakdown

Hujedamej alltså!
jag plockade fram min almanacka under högen av böcker för att för en gångs skull planera.
jag slår upp rätt sida och ser att jag måste riva av typ trettio sidor sedan jag använde den sist.
jag frågade linda när vi åker till ayia och det var den andre och vad är det jag ser?
jo att jag har mindre än två veckor på mig att göra klart allt?!?!
och hur i hela jävla havet hade jag tänkt att jag skulle hinna det?
dum som jag är har alla räknat ner länge och sagt till mig hur lite det är kvar,
men jag har inte alls insett att det var lite kvar!
så nu gäller det att ligga på högvarv om allt ska gå vägen.

men nu är det snart studenten, väldigt snart.
jag är snart gammal som havet självt.
snart är jag inte ens tonåring heller, sen när gick tiden så jädrans fort?

anyways.
innan hoppade jag studsmatta.
johanna låg mest och tjockade sönder den och svettade ner sig på den, så mycket att jag nästan halkade.
hon visste inte att man skulle hoppa på den...
men jag har visat hur det ska gå till.
och
nu ska jag fortsätta med alla duktigheter så jag kommer en liten bit närmre studenten.
hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback