no air

endast två dagar har gått
och jag är redan helt slutkörd.
onsdag
torsdag
fredag
och
lördag.
sen har jag ledigt på söndag.
då hoppas jag att det är sol.

jag både vill och måste klippa mig.
jag måste förändra mig.
 och inte bara till utseendet.
jag lovar att jag ska försöka ännu mer.
för det plågar mig lika mycket att försöka som
att tänka på vad som kan hända om jag inte gör någonting åt det.
för jag vill inte förlora dig.
eller det vi har.
förlåt min vän.
för hur jag har varit.
jag ska göra mer än mitt bästa.

hejdå.


Kommentarer
Postat av: laursen

ush...palla jobba lördag.. de löser du emma du är listig, och bara för din skull ska jag med hoppas på sol på söndag då, inte för att jag egentligen bryr mig om detta landet regnar bort men, jag offrar mig. GL med allt

2008-06-25 @ 21:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback