home



Higgins kom hem idag.
för att stanna i två dar, innan han åker tillbaka igen.
och efter klassfesten och fredagen (hur den nu kommer att spenderas)
så gör jag som han.
åker till stugan och havet.
västkusten.

där kommer jag att stanna några dagar och sedan åka hem igen för att jobba lite.
sedan på söndagen måste jag åka ner igen för att mina föräldrar ska på en MCresa.
en kort en som tur väl var.

imorgon åker jag som sagt till mormor och morfar i skillingaryd.
jag åker tidigt, vid elva, för att fixa med bord och så vidare som man får göra när man ska vara servitris.
ja elva är tidigt eftersom jag har semester resten av denna veckan.
jag lovar att minst fem stycken av sällskapet kommer att påpeka att jag är lik min pappa.
och då kommer jag att ge samma gamla svar.
ehhhehehe, ja jag har fått höra det.....

nu ska jag se på stop loss.
en film med Channing Tatum.
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback