break the ice

idag har jag köpt grattiskort till min mormor.
hon fyller 70 på torsdag.
då ska jag hem till henne
och vara servitris/gäst.
jag köpte en choklad till linda som hon fick på jobbet.
jag jobbade inte idag för att min rygg är dålig idag....
igen.
då tänkte jag pigga upp henne lite.
cholkad är ju en av hennes passioner.

jag har kollat på film och så idag.
som jag brukar.
läst i min bok.
blivit väckt av en främmande hund.
passat hunden som tydligen inte var så främmande.
malins kompis hund.
fixat lite med min au pair ansökan.
 
ska nog lägga mig och läsa lite till i den stora fåtöljen.
det är rätt mysigt.
hejdå.


Kommentarer
Postat av: sara

det är verkligen coolt att du ska vara au pair! hur spännande som helst ju :)

Postat av: svettis.

marty-party fyller med på torsdag - dock inte 70 :) saknar dig, ditt fetto.

2008-07-16 @ 15:10:04
URL: http://eidem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback