time goes away

usch jag har fått brev från tandläkaren, dom vill ha dit mig och se hur många händer de får ner samtidigt i min mun igen. jag hatar tandläkaren.
idag var jag och min lillasyster i jönköping och skulle kolla på deras utbud så som hm, gina tricot och bobbys, men väldigt konstigt nog kommer jag hem tomhänt och det har aldrig hänt förut. till och med när jag inte haft pengar har jag kommit hem med påsar. jag må säga att jag är rätt stolt över att jag inte slängde allt på skor och kläder bara så med en gång. inte ens ett litet impulsköp, inte ett enda.
och så kollade vi på bio, det var super mysigt. att det var super mysigt och inte bara mysigt berodde på att det var gratis. vem tackar nej till gratis bio? inte jag.

annars är mitt liv jädrans ointressant just nu.
det var väl det.
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback