what about me

Igår när jag kom hem från bion med Linda och Karro tänkte jag pilla lite med en ny blogg. För att försöka lite själv och för att jag tänkte ha en annan för hela au pair resan. Några minuter efter jag hade skapat en ny kommenterade en tjej den nya bloggen. Hon skrev "vill du ha hjälp med designen?"

Visst tänkte jag. Addar mailadressen som hon sa och därifrån gör hon det precis som jag vill ha det. Jag bestämmer mig för att inte använda den jag tänkt och ber henne därför att ändra min nuvarande blogg.
Och den blev jätte fin tycker jag.

Hur mycket ville hon ha för detta tänker du då.
Hon ville att man skulle skriva om en pinsam händelse till en speciell blogg som hon skriver.
Visst, det är ingenting.
Skrev det och vips så var min blogg fixad.
Riktigt snällt.

Jag måste städa mitt rum för att om en timme kommer fyra tyskar hem hit.
Paul Jonas och hans 3 kompanjoner.
Det är en vän till familjen.
Jag förstår inte hur man vill fira nyår i Värnamo när man kan fira i Berlin.
Men det är deras val.
Dags att städa.

Kram
Emma


Kommentarer
Postat av: Fäsk

Emsif. Saknar dig med, du fattar inte hur mycket jag bara vill hem. Bööh!

Postat av: karro

shit va snygg din blogg blev! va hette hon som hjälpte dig sa du?



2008-12-30 @ 17:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback