the day earth stood still

här ligger jag i soffan och kollar på south park.
en av tyskarna som bor här hemma för tillfället har aldrig sett det.
inte för jag har kollat på det själv.

vi har visat dom stan så dom kan säga att dom sett det.
bowlat och käkat på chaplin.
jag trodde att dom skämtade med mig men tydligen inte.
dom vill till store mosse i morgon.
jag skrattade nog en kvart.
vill dom det ska dom självklart det.
jag tänker inte följa med.

jag försöker hitta en film som jag kan kolla på imån morgon.
men blir inte nöjd med någon.
så jag skiter i det och går och lägger mig istället.
godnatt
kram
Emma


Kommentarer
Postat av: Nina

haha store mosse?! jadu, tyskar är nog lite konstiga i alla fall


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback