deep down

jag halvligger i soffan här hemma och försöker skriva en packlista till usa.
men det går inte särskilt bra.
jag skrver i princip ner allt som finns i mitt rum.
det går inte.
det är så jävla svårt att bestämma mig nu vad jag behöver för ett helt år.
men mitt i allt skrivande får jag ett mail av Donna.
för er som inte vet är Donna min "host mom".
hon skriver vad jag inte behöver ta med mig, vilket är jätte bra.
då kan jag stryka det från min meter långa lista.
sen ..
sen skriver hon att hon och Chris (min "host dad") håller på att planera deras resa i Mars.
alltså semester.
hon skriver såhär:

By the way, we are planning our vacation for March and wanted to let you know that we'll likely be going either to Mexico or the Turks & Caicos for a week - we just can't decide.  We'd love to have you join us, but before I booked anything I wanted to make sure that you wanted to go and that you weren't planning to take a vacation yourself during the month of March.  Once we decide where we are going, I'll send you a link to the place so you can see it!

herregud! det räcker tydligen inte att jag ska få åka till usa.
jag ska få åka på semester också.
sola och bada!

nä nu måste jag faktiskt återgå till min lista.
jag måste komma på alla saker som måste fixas/köpas innan.
efter jul är det ju inte så mycket tid kvar till att göra sånt.

Take care!
Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback