malmötrip

dagen började med att linda är förbannad över att hennes väska från HM inte finns kvar på hemsidan. för att lugna ner henne säger jag att vi ska ringa alla HM butiker och kolla om den finns.
sen hade vi geografi, då åkte vi till någon i stadshuset och bokade tid för ett möte. på vägen dit klagar hon ännu mer över den conjakfärgade axelväskan.
sen kom vi tillbaka rastlösa till skolan, linda och jag.
vi var på samhällslektionen och vi åt lunch och självklart fortsätter hon att klaga över väskan
såhär såg hon ut

image40

och eftersom hon inte kan göra någonting själv fick jag börja ringa alla HM butiker.
jag började med de två som finns i växjö,  och i växjö har HM bara Lindor som kassörskor.
eftersom väskan var slut där fick jag ringa till de två som finns i jönköping, men där var den också slut.
jag vägrade ringa mer, men ringde tillslut ändå lund också där den också var slut.
linda själv klarade av att ringa till malmö två gånger.
där fanns en kvar. hon lös upp som en sol och bad att de skulle lägga undan den.

jag ser att min dag kan bli bättre än naturkunskap och specialidrott.
eftersom impuls är mitt mellannamn sa jag att vi åker dit och köper den.
efter tjugo minuter var vi påväg, linda, totte och jag.
i min skönhet pechan såklart.
image41

totte sitter i baksätet och skriver medans linda och jag sjunger med salouhs sköna låtar.
eftersom jag kör som en gud var vi där snabbt som tusan
jag blev förbannad på alla malmöbor som kör, går och cyklar som dom vill.
sen blev det rundor på stan och soptipp, lite käk
och sen hemresa.
på vägen hem lyssnar jag på tottes skiva som innehöll grym reaggae.
jag har börjat gilla det.
i alla fall
bredvid mig har jag
linda
sovandes
image42

och snett bakom mig
hade jag
totte
också sovandes
image43

tack för idag homies!

image44

ps. linda jag skriver inte på naturkunskapen och jag tänker inte göra det idag heller!
hejdå.


Kommentarer
Postat av: Grek

hur i hela jävla havet hann du att ta kort samtidigt som du körde? du är galen!!!!!!!!!!!!!

2008-04-01 @ 22:34:43
Postat av: Skäggigmanmedståndibaksätet

Aw :)

2008-04-01 @ 22:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback