edition

just like you. 
jag har tänkt på en sak. det finns verkligen människor som gör allt för att efterlikna andra. kändisar då alltså. dom betalar helt sjuka summor för att träna, operera sönder sig, köpa massa dyra grejer för att ha samma saker som kändisen har. det finns till och med människor som byter kön för att efterlikna en kändis som de gillar. eller gillar är inte ett bra ord, besatt av passar nog bättre.
jag förstår inte vad dom vill uppnå. att det andra könet ska bli mer attraherad av en? att bli en look a like och få massa papparazzis efter sig? försöka tjäna pengar på det? bli nöjd med sig själv?
jag förstår inte vad dom tänker på eller med för den delen.
sen vet jag inte hur jag kom och tänka på det, fråga mig inte heller.

på tal om det så är jag lycklig, lycklig som tusan faktiskt. för min pappa kom och kollade när jag tävlade i helgen. när jag simmade 200 fritt. jag önskar att han gjorde det oftare.
iaf. tävlingen var pinsam. jag vann två guld och ett silver. jag simmade tre distanser och fick medalj på alla. och det bara för att vi bara var två stycken i min åldersklass, hur kul är det att komma på pallen då? jag hade kunnat simma hur sakta som helst och ändå få medalj, as surt.
mamma köpte en ny baddräkt till mig. en fs2a. och då blev jag ännu lyckligare. jag trodde aldrig jag skulle äga en.

sen är det så att det är måndag idag. fyra dagar kvar till helgen. på fredag åker jag till oskarshamn på DM. och då ska jag och min nya fs2a simma super snabbt. för att på DM ska jag simma distanser som passar mig. korta och snabba 50 fritt, 50 rygg och 100 medly. perfekt!
och då hoppas jag verkligen att johanna ska med. för henne har jag inte sett skymten av på år och dar. hon har inte ens åkt med mig och pechan, pinsamt johanna!

idag har jag varit i skolan. först hade jag specialidrott och då var vi uppe i tennishallen och skulle spela tennis. då hade vi matcher. jag gick aldrig upp från den sämsta banan och det var på den banan den lilla tävlingen gick på, lönshult open. jag var inte särskilt bra på tennis även om jag övat på nitendo wii. 
sen var det dags för engelska. då jobbade vi litegrann jag, hila och jasse. efter det kom jag till matsalen, det bjöds på spagetti och någon röra. sen var det psykologi. och den lektionen var dryg.

och nu orkar jag inte berätta mer.hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback