its like i didn't know that

ännu en söndag. fortfarande lika mycket att göra, men jag gör ingenting. allt är precis som vanligt.
och nu vill jag verkligen härifrån,
det är ungefär två veckor kvar nu och det är det enda jag tänker på nästan. och som jag ska bara va, njuta, bada och dyka. dyka ska faktiskt bli det roligaste. det har jag inte gjort sen jag var där sist.
sen vann jag akutionen på tradera, en apple ipod, som jag ska ha med mig. och jag vet hur mycket jag sagt att jag inte gillar ipods, men nu är det så att den var billig, den hade en laddare, och det  var mycket minne på den. och nu är den min.

ibland kan jag bli så arg på mig själv för att jag inte gör saker som jag innerst inne verkligen vill. jag är verkligen en sån fegis.

nu ska jag fly från verkligheten igen, precis som jag alltid gör. se på film.
hejdå

Kommentarer
Postat av: españa

jag åker snart! maaah! 06:00 är DU här på fredag. wa wa wo waa

2007-11-26 @ 19:28:15
Postat av: linda

vad är det du inte vågar fegis? :)

2007-11-29 @ 20:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback