i'm waiting

då sitter jag här igen, precis som igår. igår hade jag skrivit ett sjudundrande inlägg alltså, men mot min vilja försvann all text och då blev jag arg och sket i att skriva ett nytt.
jag har min nya ipod här nu med som konstigt nog inte fungerar som jag vill att den ska. men jag ska ge den en chans till. 
jag har ett filosofiarbete, ett religionsarbete, ett geografiarbete, ett naturkunskap omprov,  tyska läxa och ett religionsprov att öva på. jag förstår att du avundas och att du gärna hade velat vara mig just nu. idag är din lyckodag, du får mer än gärna göra allt åt mig. för att allt ska vara klart innan jag åker, innan nästa torsdag då alltså.

jag skulle egentligen tränat nu men ryggen stoppar mig.... igen. jag vet inte hur många gånger jag har sagt det nu och hur trötta ni måste vara att höra det, men jag lovar att jag är tröttare på att höra det. alla mina liperier om smärtan i ryggen och att få så ont att jag inte kan röra mig.
bara för det måste jag gå och lägga mig i sängen, där kan jag ligga rakt och försöka njuta av att det bara är nio dagar kvar. nio dagar kvar till thailand. jag har plockat fram min röda resväska och lagt ner lite grejer för att verkligen känna att snart åker jag till paradiset.

i måndags färgade jag håret med. eller jag tror det var i måndags, eller var det igår. det spelar i varje fall ingen roll när jag gjorde det, det är i alla fall gjort.

jag också himlans avundsjuk på johanna alias es fattiness&svettis finnander lämnar oss på fredag morgon. jag har fått äran att köra henne till tågstationen alldeles för tidigt på morgonen.

förresten, grattis till ponti för han klarade teorin idag.
nu får det vara nog. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback