blääää'

blä är bara ett fjuttigt litet smakprov på hur arg jag är på skolan just nu. jag sitter här och svär åt det mest onödiga sakerna. det räckte med att mitt seminariepapper trillade ner på golvet så bröt helvetet lös.

denna veckan har vi en svenska uppsats om realismen som ska skrivas i skolan under övervakning. det är precis som när slavarna blev piskade att arbeta i egypten förr i tiden. och inte nog med det ska vi ju så klart ha seminarie imorgon också. usas, storbritanniens, frankrikes, tysklands och sveriges politiska system. det är ju helt jävla otroligt underbart.

och sen för att göra mig ännu mer förbannad kommer min lillebror in och släcker i mitt rum så det blir kolsvart och ska lysa med hans himla laserficklampa. "jag vill testa ljuset". det finns för i helskottar tusen andra ställen i huset att prova ljuset i.

som jag sa till malle innan, vi får inte glömma ljuspunkten i detta helvete.

hejdå.

Kommentarer
Postat av: En beundrare

Varför så arg, sover du inte tillräckligt. Idag regn imorgon alltid sol. Tänk positivt, tänk på slavarna. Har förstått att du är räjelt uppassad, av alla......alltså har du det så bra man kan ha det. Så de så!!!!!!

2007-11-13 @ 20:56:04
Postat av: Killingen

precis, fn va du har de bra...cool böna

2007-11-13 @ 21:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback