let go

det är ju helt otroligt att man i ena sekunden kan ha så obeskrivligt roligt och sen helt vips så är allt helt åt helvete tråkigt. och sen utöver det orkar jag inte anstränga mig mer än nödvändigt för att jag är utmattad efter jobbet. och det är jag endast för att vuxna människor älskar att utnyttja ungdomar till allt. så att de kan slippa göra saker som kan vara det minsta lilla ansträngande. och dem riktigt njuter av att se mig slita där ute.

men på fredag är det slut på slaverierna och då åker jag till båstad med johanna, det är tennisveckan. och på lördag ska jag till jönköping på dop. jag ska bli gudmor tillsammans med min lillasyster till Agnes min lilla kusin i malmö. undra hur det kommer att gå. jag stående framför en folkmassa med en bäbis i famnen? det kan ju bara sluta på ett sätt, jag grimaserar åt bäbisen för att den inte kan ligga still och sen börjar den lipa och då skäms jag för att jag är rädd för den och för att den skriker som om jag hade varit elak mot den eller något åt det hållet.
men det får jag väl bjuda på.
och på söndag är det ingen vanlig dag, för det är lindas födelsedag!  Hurra : ) äntligen, det har hon väntat på länge nu.

annars är det ett sommarlov utan sol. kan man ens kalla det sommarlov? jag får verkligen skämmas, jag har inte ens badat i havet än!
man är ju som fastklistrad vid tvn, orken försvinner ju helt och hållet när vädret är som det är. regnigt och dant.
just som jag precis sa ska jag lägga mig framför tvn och njuta.

hejdå!

förresten, vill du köpa en digitalkamera?

Kommentarer
Postat av: linda

kom heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem

Postat av: fiski-diski

Du läser nog inte detta innan vi hinner ses. Men det känns dumt att ringa nu, även om du skrev att jag skulle ringa när jag såg ditt sms :P Jag ringer img när jag åker (runt halv 9) GOD MORGON mohaha. Miss you ^^

2007-07-28 @ 01:54:44
URL: http://johannafinnander.blogg.se
Postat av: igen.

& jag vill inte ha en digitalkamera. Min är kalas - & trasig som faen ^^

2007-07-28 @ 01:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback