with every new day comes a new story to tell

tisdag. idag har jag sovit på min geografi lektion, hemma då alltså. sen åkte jag ner till skolan och var duktig och klurade ur alla anda lektioner, och jag var även duktig som hade jeans och smink och hela köret.
linda och jag köpte våra "hemliga presenter" till jul klassfesten på skolan. vi åkte sen och käkade på stigs. sen åkte vi hem hit till mig och skulle sova lite, men vi kom underfund med att det bara var en halvtimme kvar tills naturkunskapen började.
och då lägger sig linda på min plats i min säng med min kudde, alltså ytterst. och när jag ska komma och lägga mig så vägrar hon flytta på sig, och jag tänker inte ligga intryckt i väggen. så jag puttar bort henne och tar min uppvärmda plats och min kudde och sätter på filmen. jag som gett henne eget täcke och kudde här hemma, till och med en tandborste och ändå ska hon ha samma som mig, olinda lilla. haha iaf.
då tog hon sin kudde och somnade. och det är helt galet som hon låter när hon sover. herregud, jag skulle filmat henne. det var dumt att jag inte kom på det då.

sen åkte jag till jönköping på min au pair intervju, och den gick bra. hon var ung och jädrans trevlig, så det var inte så farligt som jag trodde. kände mig dock väldigt självupptagen, det enda jag gjorde var att sitta och prata om mig själv på engelska. jag har aldrig kännt mig så självupptagen i hela mitt liv typ. haha

tisdag - onsdag - torsdag - torsdag natt, då gäller det. äntligen!
jag älskar vatten, jag älskar havet, jag älskar dykning, jag älskar solen, jag älskar att läsa och jag älskar livet.

have a nice day. hejdå


Kommentarer
Postat av: hanni

Kolla gärna in den nya bloggen om kändisar & skvaller! :) Du lär inte bli besviken!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback