i refuse

jag sitter här ensam i mitt rum en fredagskväll med en kropp som är slut på energi. jag har tränat, ganska lätt att lista ut va. enormt tråkigt, men vad ska man göra när man inte orkar annat?
jag har precis kollat på junior eurovision songcontest. och jag höll på att avlida när fyra ungar kommer in och ska sjunga en låt som heter superstar, eller något åt det hållet, vad fan vet jag. iaf. för det första dansar dom uselt( och alla gick på dansskola, det märktes då inte ) , för det andra kan dom inte sjunga överhuvudtaget. och tror ni inte barnjävlarna kommer tvåa? jovisst gjorde dom det. om dom kommit etta hade jag fått skämmas å sveriges vägnar. jag förstår inte varför dom ens kom med i första taget. varför inte låtit någon liten söt unge på 9 år sjunga lite i tv istället? en nioåring hade haft så mycket mer talang än vad dom där ungarna hade.

ja nu när det var sagt så ska jag se på film och sova. för imorgon är det en ny dag
see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback