the one you knew

jaaa, här sitter jag och blir inte alls mycket friskare. just nu har jag knappast någon röst att prata med. men för att tala om att jag gjort någonting vettigt idag så kan jag ju säga att jag har övat lite på teorin. ett steg närmre mitt långsamma körkort.
snart är det ju till och med att jag får skämmas över att jag inte tagit det. eftersom snart en tredjedel av klassen kommer att ha körkort. och alla fyller år si sådär minst en månad efter mig.

sen så där helt plötsligt igår så sa linda att jag borde skaffa mig en tremobil. och inom tjugo minuter så var beställningen klar. kvinnan kan övertala hon. jag är egentligen emot abonumang. så nu fick jag en bekräftelse och det stod att jag har telefonen inom två tre arbetsdagar. det är hemskt vad fort det kan gå. en mycket intressant fakta: jag valde den näst fulaste utav dom tre som fanns i den där kampanjen. mörkblå-rosa, och jag gillar inte ens rosa.

idag åkte jag och johanna en snabbis till jönköping. vi hade lite hemliga ärenden att uträtta. med många felsvängar och flera samtal till linda fick vi det gjort och var snabbt på vägen hem igen. bilfärden bjöd på allt möjligt som sång och dans.

image18

Dexter och Johnny Bravo.
Ni ser ju bilden, behöver jag säga mer?

ja det var väl allt.
hade gott.
kram


Kommentarer
Postat av: linda

abonumang? haha, abonnemang älskling! och jag övertalade dig för ditt eget bästa, din värdelösa ericsson är fan ingenting att ha längre.. blå/rosa, ha! jag som trodde den va svart.

Postat av: laursen

Cartoon Network, från 6-17 år all min fritid på den kanalen.. underbart.. och nu visar dom till och med Turtles.. behöver inte säga mer TMNT _/

2007-04-22 @ 22:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback