pressure

idag har jag klurat ur skolan ganska bra faktiskt. det var inte dags att bli frisk än.
sen fick jag min gräsliga mobil redan idag. och när jag säger gräslig menar jag verkligen att den ser ut som ett helvete. mörkblå-wannabe-svart och lite rosa.

jag och linda kollar på desperates housewifes, första säsongen. jag kännde för en paus och sitter här istället. linda gillar verkligen inte tacochips, dom är verkligen äckliga enligt henne. men ändå käkar hon dom. haha-

imån ska jag till sjukhuset igen klockan åtta och lämna in ännu fler prover som sen ska skickas ner till ett sjukhus i malmö. mina förra prover var antagligen inte bra. och det är lite skrämmande. såhär lång tid borde det inte ta.

sen är det inte mycket kvar av denna veckan. inte utav detta läsåret heller för den delen, vilket är oerhört skönt.
nu ska jag dra mig tillbaka till linda som ligger och kollar på dh. vi ses. kram

Kommentarer
Postat av: linda

haha, jag gillar tacochips med ostsmak! och ni är tydligen för tattiga för att förstå att man måste ha smak på tacochipsen för att kunna äta dem i bare!

Postat av: loop

Min älskade box! ja beöver något o titta på;P kasta av den på jobbet när du e klar;)

2007-04-19 @ 15:59:48
Postat av: laursen

bah det lät ju inte kul, men det löser du nog ^^.. och linda couldnt agree more, vad är meningen med tacochip om det inte är någon smak på dom? pff.. emma get a grip ;) ha de

2007-04-22 @ 22:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback