a wonderfull dream

just nu går Titanic på trean. det är nog en av de vackraste filmer som finns. och musiken i den. eller i alla fall självaste "titaniclåten". det är en låt som gör att man inte kan kontrollera sina känslor alls, och man börjar fundera på allt mellan himmel och jord.
ja, det finns mycket att fundera på faktiskt. en massa saker.


på tal om titanic, jag, linda och min familj ska till thailand i en månad under jul. det ser jag jättesuperduper mycket fram emot.
jag ser fram emot andra saker också.
godnatt


Kommentarer
Postat av: laursen

Prioritetslistan igen? *gaysmile* haha, vilka minnen man har till "My heart will go on" när kan de vart "Discon" typ i 6-7:an(?) Låten var på repeat typ och den pinsamma stämningen råde.. det var tider :). Men i agree, låten är bra, du är bra.. och jag, ja jag bara är

2007-04-23 @ 09:43:01
Postat av: linda

haha, jag håller med laursen. disco i 4-5an typ, myy heaart will gooo ooooooon. haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback