I bor

idag har jag, linda och malin haft en hårdag. malin har snyggat till oss. färgat, klippt och grejat. väldigt fint, ett stort tack till dig.

jag tycker väldigt mycket synd om min linda som ligger bakom mig och lider av ont i magen. alvedon och ipren suger! TYSKA suger. Skolarbete överhuvudtaget suger.

Men jag ÄLSKAR vädret. det är som att komma tillbaka en sommarlovsdag i juli, fast lite svalare då förstås.

lindis och jag vart i växjö igår, det var en härlig shoppingrunda, men nu måste jag fixa arbetstider och se till att jag skriver in mig i körskolan. så vi kan åka bil och ha råd med saker och ting. då är det fullbordat.

Nu ska jag dra ut madrassen och ta mig en god natts sömn.

Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback