hej hej hemskt mycket hej.

idag har jag gjort lite allt möjligt. jag ska köpa mig en hoppande böna, men katarina zoo säljer inga längre. så jag får göra som johanna och åka till a6 och kaufa en. 

efter det har jag gjort som alla andra dagar, sovit bort mitt liv. vilket jag lyckas med väldigt bra, osocial och trött.

imån så börjar skolan med specialidrott, något som suger. och sen har vi matte med kennet som älskar mig - inte - sen är det käk och sen blocket med litauenkamraterna. fast först ska jag se till att jag överhuvudtaget kommer upp ur sängen, som kommer att bli en stor utmaning.

ja en sak till, jag ska söka till IDOL 2007! jag har inte valt vilken låt jag ska sjunga än, men det kommer snart.

Hejdå dårå! / emsan pemsan

Kommentarer
Postat av: Linda

är du med på idol så tänker jag inte sova jämte dig på en månad!

Postat av: EP

Sjung nåt med Mew, jättelätt:D

2006-09-10 @ 18:14:15
URL: http://lickyourboots.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback