fredag

ja här sitter jag med en förkylning som inte går åt rätt håll, den blir bara jobbigare och jobbigare. inte kan jag träna nu heller, jag som gått på varje träning denna vekcan, så typiskt.

idag har jag varit med malin, vi käkade paj, kollade hockey, jävla södertälje, köpte godis, kollade lite på bandy och kollade på into tje blue. myyysigt, malin.  :)

Jaa, annars har jag inte gjort speciellt mycket idag, varit i skolan. jag hade jeans på mig hela dan i skolan idag vilket jag är väldigt stolt över.

jag ska jobba imorgon mellan 16 - 23, om jag är dålig ska jag försöka slippa det. hoppas dom tillåter det. jag vill ju inte smitta ner hamburgarna precis!

jag har fägat håret !


godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback