Där är katten håll i hatten!

ja nu har snart en veckal runnit förbi, igen. 
 jag var i skolan hela måndagen, sov tisdagen, jag var bara på två lektioner på onsdagen för att figy spelade fotboll mot bauer (skol sm) och idag gick jag hem för att jag var så förbanant trött.. det är alltså bara två dagar totalt!  visst det går ju bra för mig, gör det inte?

ja och i helgen ska jag tävla med en sån enormt lång tränignsperiod bakom mig, det är dömt till att misslyckas. men det är som sagt bara två distanser ( 200 fritt och 200 rygg) så det är bara att gneta på helt enkelt.

ja jag har städat mitt rum i veckan, det blev vädligt rent och fint. nu är mamma och pappa nöjda det är det som är viktigt.  skit bra.

jag var även på bio idag tillsammans med linda och paddy, tecknat. det är mysigt. 
 Imån är det ullared tillsammans med linda och hennes mammis. det ska bli kul. hårspray.

sen måste jag tillägna en liten del av detta inlägget till erik peterson som var duktig på sjukhuset. bra jobbat hörru, ännu en sak utklarat.

Nu ska jag drömma mig bort, sovgott // emsanpemsan

Kommentarer
Postat av: leila

emma min emma :)

2006-09-28 @ 22:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback