are you listening

jaaha, nu har denna veckan också kommit till sitt slut. veckorna skiljer sig inte speciellt mycket åt. det är samma saker som upprepar sig varje dag ungefär. fast i fredags var det inspark och det var det nästan det tråkigaste jag gjort i hela mitt liv. ( att stå i kö och vänta är det  tråkigaste som finns!)

ja snart är det en ny vecka. om jag ska vara exakt så är det om 2 timmar och 50 minuter. och då börjar jag med mina tabletter igen. för nu är det dags att bli lite pigg igen, innan jag deppar ihop helt. för det hade varit väldigt onödigt tycker jag.
jag vart och tränade idag vilket var väldigt skönt. gneta OHJA!

Eftersom jag är så sjukt  bra på att sjunga så ska jag nu fortsätta att sjunga allsång tillsammans med min älskade dator. Kanske dra en harpan till?

jag tycker om death cab for cutie och panic! at the disco.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback