Movieholic

nu är jag väldigt deprimerad över att min film, The Guardian, som jag skulle hyra idag inte ens har gått på bio än. jag hade bestämt att jag SKULLE se på den idag. men nej nej. icke sa nicke jag får vänta ett bra tag innan det blir av. så jag hyrde Flight 93 och Dukes of Hazzard. men dom kommer säkert inte alls vara lika bra som The Guardian!

jag hade min första teorilektion igår i två timmar. det var ett stort sömnmedel alltihop. jag hade läst fel på deras hemsida, så jag trodde det var i 40 minuter, så jag kämpade mig igenom den lektionen.

Imån är det studiedag! och snart är det lov. Hurra!

men nu får det vara nog. men jag vill också nämna att jag är bra på james bond. =?
hejdåhejdå


Kommentarer
Postat av: linda

tss, det är jag och ep som äger på golden eye. så försök inte ens få några andra att tro något annat!

Postat av: EP

Jag äger och du vet det Emma!:(

2006-10-18 @ 16:24:42
URL: http://lickyourboots.blogg.se
Postat av: emsan

Okej ep du äger, tvspel är ju din grej, men linda, du hade bara mycket tur. för att du brukar ju ligga sist annars. :D

2006-10-18 @ 16:42:30
Postat av: linda

tack för att du dissar mig...

2006-10-19 @ 18:21:03
URL: http://suspendedfromclass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback