ett inlägg av en överlevande från litauenresan. . .

Jag klarade ut hela litauenresan som en dans.
Det var endel tråkiga guidade turer och endel roliga, fest varje kväll.
maten var inget att hörra över men jag klarade ut det mesta ändå.
Jag är sjukt stolt över mig själv attt jag druckigt te i HELA 5 dagar. det är en enormt stor prestation.

Jag kom även hem med en piercing  i läppen, vilket mina föräldrar hatar mig för.
Får väl se hur länge jag har kvar den. jag vill inte vara hatad av dom precis, men som sagt vi får väl se.

Det hände så mycket roligt på resan att jag inte orkar sitta här och berätta om det, men det var en sjudundrande resa alltså! Göran är en härlig person.

Yes Okey Yes, det sa en lärare 5 gånger i varje mening! haha, hon såg ut som en bambuschka. ^^

Nu ska jag kolla på film i min varma säng!!
// emma who lived

Kommentarer
Postat av: Linda

jag är glad att du är hemma nu :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback