ByeBye Sweden, Hello Lithuania

Om en halvtimme hoppar jag på bussen som ska ta mig till Karlshamn tror jag , och sen båten som tar mig till Litauen. Jag är packad och klar, det är dock något som fattas..... JO LINDA! Du ska inte vara på lager nu, du ska stå med din packning hemma och vänta på att åka in till figy och åka med, men icke, jag lovar dig att du går miste om saker när du inte är med, även om sverigegruppen är kul så är detta någonting mycket större, en livserfarenhet. det är det du går miste om, och förstås en sjukt kul resa tillsammans med mig!

Jag tänke bara ge en sista hälsning! För nu är det bara 25 minuter kvar tills bussen går. Ja, skicka mig ett eller flera gulliga sms som jag kan läsa när jag kommer hem! ( eftersom inga andra är i skolan så kommer jag inte att få nårra brev där inte, så ge mig ett/ flera sms) yeeeeeeesbox

Heeeeeeeeeeeeeeejddååååååå nu bär det av. HIHI




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback