Filmfreak

jag har redan skrivit ett blogginlägg om "movieholic", men nu det senaste har jag utvecklats till en Bioholic. jag älskar verkligen film i alla dess former, bio, vhs dvd! . och nu ska det komma massa bra filmer på bio så det är bara att vänta in dem.

Ja igår var jag och med ett underbart sällskap av linda, erik och linus på bio i växjö. borat. det var trevligt :D
och ikväll var jag på the Guardian som jag har väntat på tålamodigt, och som jag förväntade var den obeskrivligt sjukt bra.

jag är helt mållös efter filmen.
 
imån blir det växjö för 3 av  4 gången denna veckan. sen åker jag iväg till Stockholm på fredag eftermiddag där jag ska spendera helgen tillsammans med min familj.

min syster kom just in och berättade att pappa har ringt. (han är redan i stlhm, jobb) och pappa bor på samma hotell som idolerna, markus och gänget. han har åkt hiss med dom. haha coolt! haha. vi ska bo på hotellet brevid när vi kommer upp. om markus är där så ska jag allt hälsa på han, kanske ta ett kort, alltid kul :D

jag är klistermärkefri.

det var nog allt. hejdå


Kommentarer
Postat av: linda

ja faaaaaaaaan va ballt. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback