Go to sleep

Jag har inte gjort någonting speciellt. här är iaf en av listorna. den fyllde jag i innan idag.

Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: trött som utav bara helvete

Favoritgodis: lysmelk ( den runda chokladen som finns i blandgodiset )
Är det nåt du absolut inte äter: det fick mycket som jag inte äter
Kläder just nu: t-shirt, trosor, täcke
Musik just nu: Paul Simon - you can call me al
Sommarplaner: glassssssa

Saft eller alkohol: saft
Hur många kuddar sover du med: två
Favoritväder: blå himmel, lite blåsigt och vatten med höga vågor ( så man kan surfa på dom på magen )
Morgon- eller nattmänniska: inget av dom. alltid lika trött men jag är lika glad för det :D
Sparare eller slösare: slöööösare
Kommer du ihåg din första kärlek: min första kärlek var på den tiden då kärlek var när man tyckte någon var söt, han hette tobias
Tror du på mirakel: det är klart, man ska tro på mycket
Hur många barn vill du ha när du blir stor: så långt har jag absolut inte kommit i livet
Bio eller promenad: BIO
Stjärntecken? Vattuman ( passar mig perfekt )
Rädd för insekter? ja spindlar
Största svaghet: dåligt minne
Det här är jag bra på: simning, skovla och bowling ;););)
Chips, morötter eller godis? jag tänkte svara morötter för att låta nyttig, men godis är godast
Pizza eller hamburgare?  pizza
Skriver du dagbok? nej, dagbok höll man på med förr i tiden, nu är det blogg som gäller.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? piercat mig har jag gjort två gånger, tatuering hade varit grymt coolt
Stökigt eller välstädat? det är fint när det är välstädat, men tyvärr klarar jag inte av att ha det välstädat om inte linda hjälper mig
Är du rädd för blod? nej
Saltar du på maten? jag saltar potatis
Gillar du att sjunga?. javisst, yla
Anser du att du är stark? självklart är jag stark, ( självaste pippi långstrump )
Brukar du sola? jag gillar solen, men det är ansträngade att ligga still
Vad gör du om du får hicka? håller andan
Kaffe, te eller inget? inget


--

Hårfärg: är tonat, men jag vill ha tillbaka min gamla hårfärg
Ögonfärg: blå men en skvätt av gultorange
Längd: 1,62,5 ( den sista 0,5 cm är viktig ! )
Studerar:  samhällsamhäll
Favoritklädesplagg: mysbrallor
Har alltid med mig i väskan: det beror på vilken väska det är
Dricker jag läsk dricker jag: coca cola
Tatueringar, piercings: öronen, näsan ( och hade i läppen innan, men den är historia nu )
På datorns skrivbord har jag en bild av: havet
Imorgon kommer jag: sova och kanske åka till ullared
I sommar kommer jag klä mig i: bikini
Jag är född: 30 januari
Om jag fick byta klädstil med någon tv-roll skulle det vara: Paris Hilton, för att få se henne påklädd på en bild
Mitt rum har väggfärgen: orange
Min all time favourit parfym är: lindas escada
Nu ska jag: ner till mitt andra hem, simhallen
Kändis jag på något mystiskt sätt alltid läser om: ingen speciell, dom som finns  i tidninagrna
Senaste blogg jag upptäckt: vet inte

--

Barndom

Ville du ha ett annat namn som barn? Vilket? pippi långstrump,  jag vill faktiskt byta namn nu, alla heter fan emma ( det kan jag bevisa genom att tala om att det finns tre emma till i min klass)

Vilken var första skivan du köpte? typ spice girls eller nått

Vad hette din första fröken i skolan? Eivor min älskare Eivor

Höll du på med någon sport eller annan fritidsaktivitet? jag har simmat hela livet, provat på löjliga sporter som fotboll, innebandy och volleyboll

Vilka 2 av de följande orden passar ditt barndomsjag bäst; sprallig och busig

Vilka idoler satt/sitter uppklistrade på väggarna i ditt tonårsrum? jag har haft adam brody nu, men han är också historia

Vem från din barndom skulle du vilja träffa igen? jag vill träffa Ian Thorpe igen ( det var inte under min barndom  men ändå )

--

Vem är du? jag är Emma

Vad gör du om 10 år? svårt att säga, jag vill dock vara i australien då

Favoritsak just nu? min megafon

Med eller utan smink? utan

Spara eller slösa? slösa ( varför spara? )

Högklackad eller lågsko? låg sko

Bästa ämnet i skolan? gympa ^^

Sämsta ämnet i skolan? matte

Favoritmat? lasange

Mysig hemmakväll eller ösig partykväll på krogen? mysig hemmakväll

Pedant eller stöka? jag är verkligen inte pedant

Långt eller kort hår? långt

Sommar eller vinter? sommar såklart

Blyg eller framåt? framåt

Klipper du håret regelbundet? nej, jag bryr mig inte om mitt hår så mycket..

Färg i håret just nu? någon blandning som dom gjorde på john bauer.

--

För att skilja mig från mängden så tog jag bort vuxenpoäng delen, jag fick knappast några ändå^^

--

Idag: så är jag trött, äcklig och senil
Igår: så skolkade jag
I förrgår: kollade jag på film i skolan
Imorgon: det tar jag då
Humör just nu: trött
Stjärntecken: vattumann
Väder: tråkigt
Bästa egenskap: glad
Sämsta egenskap: hmm...
Favoritmånad: juli
TV eller film: film
Bok eller tidning: bok
Bar eller nattklubb: spelar ingen roll
Arbete eller skola: svårt. men jag säger skola
Morgon eller kväll: kväll, då går det bra filmer på tv, men bara ibland
Klädsel just nu: t-shirt, trosor och täcke
Sällskapspel eller TV-spel: tvspel såklart!
Kramas eller pussas: både och
Promenad eller bio: bio.. för jag gillar film
Öl eller vin: öl
Godis eller snacks: godis
Byxor eller kjol: byxor
Senast sedda film: star wars
Komiker: jag gillar faktiskt kvateret skatan
Skådespelare: tycker om flera
Artist: också flera
Stamgäster på din blogg: någon hoppas jag?
Förhållande eller singel: det vet jag inte
Hetro, bi eller homo: hetro
Kärlek eller vänskap: både och
Glasögon eller linser: glasögon är rätt grymt, linser är praktiskt
Storstad eller småstad: småstad
Stökigt eller städat: fint med städat
Tävling eller lek: både och, men aldrig båda på samma gång
Jacka eller kappa: jacka
Stark eller svag: stark
Brun eller blek: brunis såklart
Favoritbutiker: jag gillar kvantums utbud
Favoritnöje: karuseller
Favoritmat: lasange
Fjantig eller tuff: tuff
Händer eller fötter: händer
Sparare eller slösare: slösare


Kommentarer
Postat av: EP

=?=?=? Trodde du var rädd för blod, kanske bara var nålar?:D
You're a great skovler:D

2006-12-17 @ 11:10:45
Postat av: fääääsken

Du, jag kanske har fullt upp med annat ;) Typ tjänar some caaash :D Ska ner & träna ikväll iaf. Du med!!

2006-12-19 @ 10:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback